Wednesday, January 21, 2009

Linda,PGLM,Rihanna & Gaza..

Life is too short! I really really wanna enjoy it! Lemme tell you how I enjoy my life..

OK,cakap melayu plak...

Linda rasa enjoy sangat kalau dapat tengok Puteri Gunung Ledang the Musical sekali lagi! Dulu dah tengok. Sekarang nak tengok lagi. Trust me...PGLM ni memang best giler. Aura seorang puteri betul2 terasa lepas tengok teater ni. Lakonan Tiara memang fantastik. Stephen pulak,he's a perfect Hang Tuah & gorgeous! Tapi Linda baca paper hari tu. Katanya ini lakonan terakhir Tiara sebagai Puteri. Gosh ! We're gonna miss her...

Tiket mcm dah sold out. Teater ni kat Istana Budaya pada bulan Februari '09. Ni sekarang Linda tengah berusaha nak dapatkan tiket. Nak sangat tengok PGLM 3.

Look at this beautiful Puteri Gunung Ledang...

...dan ini..Hang Tuah...Stephen yang sempat singgah ke restoran Linda di Ampang Point.

Thank you for coming to my restaurant. Terima kasih kerana sudi ke teratak hamba wahai Hang Tuah... hehe... I like ! :-) Nanti patik sediakan Nasi Ayam untuk Tuan Hamba ye..

Now,Linda tengah pening nak pilih seat / standing untuk konsert Rihanna.. 13 Feb '09.
Lagu UMBRELLA..ELLA...ELLA... Betul2 memukau. M never gonna miss it.

This is Rihanna...



Dan... dalam masa yang sama.. Linda turut mengendali Karnival Doa Buatmu Palestin yang bakal diadakan di Istana Budaya pada 1 & 2 Februari ni.

Linda akan buka gerai makanan MY MOM'S CHICKEN RICE untuk menjual Nasi Ayam dan sebahagian hasil jualan itu akan didermakan ke dana Gaza.

Ini semua adalah hasil usaha keras Erma Fatima, pengasas Yayasan Seni Karya Prihatin dengan kerjasama Kementerian Perpaduan, Kebudayaan, Kesenian dan Warisan dan Istana Budaya (IB). Juga Umie Aida jawatankuasa penganjur yang mengendalikan publisiti dan promosi.


U all boleh baca tentang acara ni . Klik bawah ni..
http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2009&dt=0118&pub=Utusan_Malaysia&sec=Hiburan&pg=hi_10.htm

Acara 1 & 2 Februari ni bermula dari pukul 10 pagi hingga 11 malam di perkarangan Istana Budaya. Solat hajat juga akan diadakan untuk kita sama-sama mendoakan kesejahteraan saudara kita di Palestin.

So, see u guys at ISTANA BUDAYA !! Datang ramai-ramai ye!! Jumpa Linda tegur jangan tak tegur ye.. :-)

13 comments:

  1. well i really wanted to watch rihanna live in KL tp xde geng ;( uwaaaa!!

    ReplyDelete
  2. i pun mcm nk tgk juga but xplan lg..InsyaAllah yang program dana di istana budaya i dtg..i nmpk u i tegur punyer..hehehe..(kalau nk dtg tlg kat gerai boley ker??)hehehe..
    Linda,tgh cari tiket PGLM3 ek..sambil2 mencari tu tlg dapatkan utk i satu kalau ada advance la..hehehe

    ReplyDelete
  3. x penah sekali pon tgk teater.. :(

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah kerna linda terlibat dlm aktiviti utk saudara kita kat GAZA tu. Setiap sumbangan tu pasti mendapat ganjaran allah biarpun tak secara TUNAI atau SEGERA PULANGANNYA. linda akan merasainya dlm pelbagai bentuk dan cara dalam kehidupan nanti. Akak akan cuba hadirkan diri menyokong program ini dan secara tak langsung dapat jumpa linda.Pesan akak wat linda, BERDIRI TEGUH DGN KENYAKINAN DIRI YG KENTAL SERTA ANGGAPLAH SEGALA RINTANGAN HANYALAH DUGAAN DAN BUKAN HALANGAN UTK MENGALAH. GO, LINDA.

    ReplyDelete
  5. salam kak linda. Insyaallah kalau saya sempat ke kl saya datang. saya nak cuba beli barangan lelong nanti. akak linda, approve la saya dlm facebook. thank u

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum wrth linda, bgs niat u tu, berniaga sambil menyumbang kpd mereka yg amat memerlukannya. semoga di rahmati ALLAH SWT. Tengahari tdk, kami berlapan lunch di restoran u di amp point. ofis sy dekat je ngan restoran u. i tgk u dh improved the presentation of your foods. keep it up. mesti maintain sptmana u baru buka outlet di amp point. i love drinking your sour plum. i suka compare you sour plum ngan restoran lain. your's still d best. maintain ok.
    all d best to you. asam pedas pon sodap gak..

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. silap komen lak td...

    gud linda .. tuk dermakan ke tabung GAZA

    sekurang2 nye dr org asik mengutuk u.. u semakin ligat membuat amal.. bagos..

    Teruskan usha murni anda itu..

    ReplyDelete
  9. uwaa nak tengok gak rihanna..
    kak linda belanja leh x.. ahahaa

    ReplyDelete
  10. kalaulah boleh pegi..huhuhuuu
    alangkah bestnya

    ReplyDelete
  11. ermmmm rihanna..haf fun sis...

    1 & 2 ek? insya allah lau ada kelapangan boleh g..

    ReplyDelete
  12. well.... kak linda saya kepingin nak makan nasik ayam ngan datuk laksamana hang tuah....,kak linda apa lagi amek lah datuk lasamana tuh sebagai pelengkap hidup...hehehehe.

    ReplyDelete
  13. teringin nak rase my mum chicken rice linda,n rse sedap x macam mak ayuni punye!hihihi sebab mane2 kedai x leh tanding nasi ayam mak ayuni.t kita lihat eh,ehehhehehe.bila la nak makan nasi ayam kak linda!

    ReplyDelete