Monday, August 31, 2009

Derma sempena Ramadhan..

Hi!

Kalau u all nak menderma apa-apa utk anak2 yatim yg memerlukan.. eg: Baju kanak2,kasut,selimut atau wang ringgit, sila tinggalkan di mana2 cawangan MMCR atau MAPS sebelum 8 Sept '09. Alamat restoran ada di sebelah kanan blog ni ------>

Sila jumpa 'captain' restoran & isi borang. Barang2 derma anda tu akan Linda salurkan pada anak2 yatim pada majlis berbuka puasa nanti,InshaAllah..

Anything,call Yati 014- 9333306. Semoga niat ikhlas anda diberkati Allah.. Terima kasih.

Salam, Linda .

19 comments:

  1. HAI LINDA..HR NI NI I TERKEJUT SBB U MAINKAN LAGU MINAH GADIS DUSUN. LAGU NI SEBENARNYA I MINAT TP VERSI LAIN SIKITLAH...MMG INGAT NK MINTAK SINAR MAINKAN TUP-TUP KUAR LAGU TU HR NI..PULAK U YG MAINKAN ..MCM TAU2 AJE..ANYHOW TANX LIND...U MAKE MY DAY..BYE

    ReplyDelete
  2. samekum. Satu lgkah yg baik, moga allah murahkan rezeki dan panjangkan usia linda utk terus berbakti pd masyarakat. Percayalah, jika kita dpt membahagiakan org lain, pasti meke juga mendoakan segala yg terbaik wat kita. Insyaallah.

    ReplyDelete
  3. Molly from Klang

    Perghh! I love ur wallpaper picture lah. It's look 'SOoooo Youuuuu'

    ReplyDelete
  4. Salam LO,

    eeemmmm... ni lari topik skit eh...
    dgr2 psl selebriti yg bermurah hati menaja utk membawa pulang jenazak Mariam tu.... seorang dj.. LO ke ek????
    kalu la betul... semoga rezeki LO bertambah berlipat ganda la.... kalau bukan... doa tu utk selebriti rahsia tu la ek..

    bye!

    ReplyDelete
  5. Hi Linda....selamat berpuasa...InsyaAllah akan menderma.....by the way welcome to my blog...

    http://carlbella69.via.my

    ReplyDelete
  6. linda saya nakmasukmeminang boleh tak.seriuos ni harihari teringatkan kau.
    berapa hantaran sebut saja.
    from dato zul

    ReplyDelete
  7. Salam Sejahtera Buat Linda.
    Semoga Niat Mu Mendapat Rahmat Dari ALLAH Yang Maha Besar.

    ReplyDelete
  8. Salam Ramadhan Al Mubarak,
    Buatlah ape-ape yang patut cik Linda oi...

    ReplyDelete
  9. Salam Ramadan al mubarak,
    kira ok lah tu cik linda..

    ReplyDelete
  10. linda...bila nak buka restoren kat bangi pulak... meh la bukak kat bangi.. kat sini byk restoren masakan siam jer..boring la..
    luv u..muahhhhh

    ReplyDelete
  11. Salam Ramadan Al Mubarak
    bagus tu.. teruskanlah cik linda oii..

    ReplyDelete
  12. Salam Ramadan Al Mubarak,
    Ziarah sebentar..teruskan niat dan amalan yang baik...

    ReplyDelete
  13. linda..sedih nye tengok baby tu..entah la saya kalau tengok @ dengar cerita anak yatim sebak sangat..lebih2 lagik baby baru lahir...memang sedih..tengok blog kak linda ni pun air mata bergenang je..tu sebab kak miza yang cam tu pun leh nangis..huhu

    ReplyDelete