Tuesday, August 18, 2009

Linda rindu atok... :-(

Setiap kali meeting Sinar fm,itulah kata2 yg selalu terpacul di mulut Pak Tam (our boss)... Update blog! Update blog!

OK,nanti Linda update blog tentang Konsert R&R Sinar di PJ ye.. Linda tengah kumpul semua gambar2 dan cerita utk blog ni..

Tapi hari ni,Linda cuma nak kongsi kesedihan... Semalam,Atok kesayangan Linda meninggal dunia di JB..jam 8.30 pagi.

Lepas selesai forum dgn Datuk Sheila Majid di Carcosa Sri Negara,Linda bergegas ke JB... Supaya Linda dapat kiss atok buat kali terakhir sebelum dia dikebumikan.. Alhamdulillah,Linda sempat cium atok beberapa minit sebelum kafannya disempurnakan. Laju sangat Linda bawak kereta dari KL ke JB...semata-mata nak 'jumpa' atok...

Linda tengah sedih sangat sekarang ni.. Lepas ni,dah takde atok lagi yg Linda nak salam pada hari raya.. Tahun lepas,waktu Linda salam atok,atok cakap "..tahun depan kita tak jumpa lagi,Linda.." . Linda cakap "..jangan cakap macam tu,tok.." . Agaknya dia dah dapat rasa pemergiannya... Atok selalu doakan Linda berjaya dalam perniagaan,karier dan kehidupan.. Sayang sekali Linda tak dapat bersama atok di saat2 akhir sebelum dia menghembuskan nafas terakhir..

Linda rindu atok... Allahyarhamah seorang yg sangat baik. Moga atok ditempatkan bersama orang2 yg beriman dan damai di sana.. Ameen. Al Fateha..

23 comments:

  1. linda..

    takziah erk..setiap yang hidup itu pasti akan kembali..dan kita yang masih hidup ini harusla meneruskan hidup kite..

    harap bersabar okey..

    ReplyDelete
  2. Takziah... Al fatihah kepada allahyarhamah atok linda...moga rohnya bakal ditempatkan dalam golongan org2 yg beriman..amin

    ReplyDelete
  3. takziah buat Linda sekeluarga....

    ReplyDelete
  4. takziah kak linda....sedih kan org tersayang telah tiada....:)

    jemput masuk umah saya ye...
    www.myangels-love@blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Al-Fatihah. takziah kak linda sekeluarga

    ReplyDelete
  6. sabar ek kak linda..siap yg hidup pasti akn mati..dh smpai ajal nye

    ReplyDelete
  7. TAKZIAH BUAT LINDA...
    SEMOGA ROHNYA DI TEMPATKAN DI KALANGAN ORANG YANG BERIMAN... AMIN....

    ReplyDelete
  8. takziah utk kak linda..semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan di sisi orang2 yang beriman..amin..

    ReplyDelete
  9. takziah kak linda..
    =)

    al-Fatihah...

    ReplyDelete
  10. Innalillah. Takziah to yr family.

    ReplyDelete
  11. takziah dr akak. Moga atok linda di tempatkan dlm golongan yg beriman. insyallah. akak fhm kesedihan linda kerna akak dh melalui kehilangan semua orang yg kita sayangi tp hidup perlu di teruskan. Sabar dan tawakal je ya. SLMT MENYAMBUT BULAN PUASA.

    ReplyDelete
  12. tAKZIAH KAK LINDA....memang tak best kalau raya x da org tua

    ReplyDelete
  13. ucapan takziah untuk linda dan keluarga..
    semoga rohnya ditempatkan org2 beriman. al-fatiha.

    ReplyDelete
  14. takziah di ucapan pada linda sekeluarga.tabah kan hati..

    ReplyDelete
  15. takziah wat kak linda...

    ReplyDelete
  16. salam takziah tuk kak linda...

    ReplyDelete
  17. salam linda

    alahai syahdu jer,

    "..tahun depan kita tak jumpa lagi,Linda.."

    saya paling takut kalau orang cakap macam tu kat saya tau

    tapi yang pasti yang hidup pasti akan mati kan, setiap pertemuan akan berakhir dengan perpisahan

    takziah ye

    alfatihah

    ReplyDelete
  18. my atok pn baru meninggal sabtu lpas. huuuu sedih kn kak...

    neway takziah..
    kte doakan smoge roh mereka dicucuri rahmat

    ReplyDelete
  19. takziah utk linda n family....taun ni pun saya tak dapat berpuasa dan berhari raya dengan suami lagi....dia dah dijemput ilahi 1.4.2009...saya hanye beraya dengan 2 org anak saya dan family je...sorang 3 tahun,sorang baru 8 bulan...
    kite doakan semoga roh mereka ditempatkan didalam golongan orang2 yg soleh dan ditempatkan didlm syurga...amin...

    ReplyDelete