Tuesday, June 15, 2010

Shooting dgn Mawi...

Bangga Linda tengok Mawi.. Walaupun dugaan demi dugaan diterimanya, dia tetap kuat berusaha dan ketepikan perihal orang lain yang sibuk nak menjatuhkan dia.. U go Mawi! Yeay!

Bermula sebagai bintang 'segera' dan kemudian penyanyi top, lepas tu berlakon...sekarang ni Mawi berjinak2 dalam dunia drama. U all tengok tak drama Jiwa Kacau yg baru ditayangkan di TV? Haaa...tu Mawi punya lah...Baguskan? kebetulan Linda tertengok drama tu. Memang 'touching'.

Sekarang ni, Mawi tengah sibuk menyiapkan drama berjudul "Pak Nil,Ibu Kirim Salam" dan dalam drama ini, Mawi menggunakan lebih kurang 30 selebriti tanahair untuk melakonkan watak 'cameo'...

Ini kali pertama Mawi mengarah dan ini juga kali pertama Linda berlakon dibawah arahan Mawi... Dalam drama ni, watak Linda sekejap je.. iaitu sebagai Ustazah Rahmah... Apa yang cuba ditonjolkan oleh Mawi ialah kelainan utk Linda.. Seorang wanita muslimah bertudung litup tetapi dalam masa yang sama, ada komedinya.. short one but fun!

Jom tengok Mawi direct !

OK Linda.. I nak u lain k... Ready eh? Kita shoot sekarang...

Penggambaran drama ni di depan Sogo... punyalah ramai orang tengok kami.. Malu i.. Ahauww..

...tengok! Mawi punya serius jadi pengarah... Ekin tetap setia menemani suami tercinta.. Apa yang boleh Linda cakap ialah, Mawi ada taste nya tersendiri bila mengarah.. Dia mahu apa yang DIA MAHU...and he knows what he wants.. Very good! So, pelakon pun rasa 'terbimbing' dengan arahannya..

Along adalah pelakon utama drama ni...

Bersama kru dan pelakon2...


Tahniah Mawi! U maju setapak lagi! Moga berjaya! So,guys,tunggu tayangan drama ni k.. Ciao!

7 comments:

  1. kak linda..sy ada kt sogo masa ni..semalam..ramai tul org tgk masa tgh shooting tu..kebetulan last sale kt sogo semalam....

    ReplyDelete
  2. Salam..
    Hai kak Linda!

    Shooting drama tajuk apa ni ek?

    ReplyDelete
  3. mawi dah jadik tuan director? bagus... jgn lemah semangat... u go bro!!!

    linda, u look so ustazah la in that tudung...huhu

    ReplyDelete
  4. cantik kak linda pkai tudung :)
    hope one day you'll wear hijab..insyaAllah

    ReplyDelete
  5. TERSENTUH TGK DRAMA YG MAWI BUAT TU KT ASTRO...

    ReplyDelete