Monday, June 7, 2010

Suria di Kajang & Setiawangsa..

Sori sebab lewat update blog.. tapi bila dah dapat masa yang sesuai untuk update blog, sampai dua sekali update! First blog (bawah) Bowling Tournament LOOK dan ini blog kedua Linda dan jam menunjukkan hampir 4 pagi sekarang ni.. Takpe, nanti bila Linda tido, u all bangun, baca blog ni k..

Siri penjelajahan Suria fm diteruskan lagi. Ahad dan Sabtu (6 & 5 Jun), kami penyampai2 Suria fm ke Metropoint Kajang dan AEON AU2 Setiawangsa untuk Suria fm Rancak Tour. Ramai juga artis yang kami bawa utk menghiburkan peminat2... Antaranya Mila, Nubhan, Shamrin Fotograf, Sixth Sense, Rini AF dan Dayang Nurfaizah...

OK..Kalau u all tak dapat join Rancak Tour ni, takpe k.. inshaAllah hujung bulan Jun nanti kami akan jumpa pendengar2 sekali lagi di Ipoh dan Negeri Sembilan.. Tunggu jang..tunggu!!

Kpd yg miss persembahan Suria fm di Kajang dan Setiawangsa, rasakanlah kemeriahannya dengan melihat gambar2 ni ok.. :-)

Bawah: Kat Kajang... Peminat memang 'sporting' habis.. Tanya apa saja soalan mengenai Suria fm, mereka boleh jawab!



Bawah: Peminat cilik Suria fm.. Niya dan Chacha.. Thanks darlings! Hadiah yang sangat berguna untuk 'new biker'.... Apa hadiahnya? Satu di tangan Linda.. Satu lagi sudah di kepalaku...


OK.. Jangan confuse k.. Gambar2 ni memang Linda tak susun ikut lokasi show.. U all ikut baju Linda je lah eh.. Kalau baju Linda oren, maknanya itu gambar Rancak Tour di Kajang. Kalau baju Linda hitam, tu gambar kat Setiawangsa...


Di belakang pentas bersama Dayang Nurfaizah...


Atas pentas dengan HO...


....tu HO & LO..HOLO. Bawah ni plak, Zizi dan LO... ZILO !!


Di akhir acara, semua penyampai di atas pentas... yang paling vogue tak boleh dikalahkan..dari kiri, Kak Vee, Lin Suria Cinta, LO dan Zizi bersama anak barunya Fifiq... keke..


Bawah: Waktu ni, Linda tengah nak kasi pendengar tshirt Suria dan beg goodies Suria.. Siapa dapat jawab, dia punya!


Bawah: Gambar kenangan di Kajang ...


Bawah: Haaa..waktu ni, kita tengah main game Patung Cendana... Siapa menang dapat Ipod Shuffle.. Joget k...


Bawah: Gambar2 penyampai Suria fm...

Sewaktu show...


...hampir selesai show...


...confirm dah habis show! ...



So, Linda ucapkan terima kasih kepada semua yang hadir memeriahkan Suria fm Rancak Tour di Kajang dan Setiawangsa!! Terima kasih kerana mendengar Suria fm dan diharap terus mendengar... Muahhhh!!

Chalo !

3 comments:

  1. im first... huhuhuh

    wahhhh.. happynya kak linda di event ni ya...
    Good morning from me BLOG A-Y-I-E

    ReplyDelete
  2. alamak apasal tak gi tau..au2 setiawangsa bawah umah je..alah..kak linda tak aci ar..!! klo tak kan leh jumpa si cun ni..hehheeh poyo kan?

    ReplyDelete
  3. yeahh saya ada di sana...
    thnks sis linda...

    ReplyDelete