Wednesday, September 8, 2010

Melodi Raya TV3

Bila sebut je TV3, Linda pasti teringat zaman Linda bersama TV3 dulu. Bangunan TV3 di Damansara tu dulu seperti 'rumah' kedua Linda. Disitulah Linda 'berkampung' siang malam untuk mengacara pelbagai rancangan. Dari rancangan Sinaran Passport Kegemilangan ke Salam, Videoskop (hos gantian), Salam 24 jam TV3, Maggi bersama Bintang, Rejoice dan rancangan malam raya Sampaikan. Itu antara rancangan yang Linda ingat..

So, bila TV3 menjemput Linda untuk menghadiri rakaman rancangan Melodi Raya, Linda rasa seperti 'balik kampung' bila dapat berjumpa dan melihat tenaga kerja TV3.

Rakaman diadakan di PWTC bersama hos utama Melodi iaitu Fara dan Wahid. Jangan lepaskan peluang menonton Melodi Raya pada hari Ahad nanti ye. Linda juga ada bersama Fara & Wahid membicarakan soal artis/lagu dulu dan sekarang...

Bawah : Linda 'dikerah' oleh Fara utk jadi 'patung cendana'. Michelle pulak bertindak sebagai miss direktor!



Bawah: Linda tengah menjawab soalan panas dari wartawan 'laser' Galaksi TV9 dan sesi foto bersama Iqram Dinzly bersama pelakon2 cun filem RATU.



Bawah: Linda bersama hos Melodi , bersama Nurul (sama2 pakai Jalabiah) dan Pak Hamid Gurkha.



Bawah: Bergambar bersama artis jemputan Melodi Raya...



Apa yang boleh Linda katakan ialah.... U all mesti tengok persembahan NICO dalam Melodi Raya ni. Gilerrrr happening !! Check it out y'all !! Hampir semua penonton kat meja makan berdiri terhibur dengan persembahan NICO. U guys r really cool NICO !! Still rocks! Bagi Linda, Linda akan selalu suka muzik hip hop, rap dan R&B... will never die.. :-p

Terima kasih kepada warga TV3 dan kepada krew Melodi Raya yang sudi menjemput Linda. All the best ! Rindu nak hos kat TV3 lagi... :-)

Salam Aidilfitri dan maaf zahir batin kepada semua warga TV3 especially Datuk Farid. Chalo !

7 comments:

  1. dah tgk. persembahan NICO paling mantap!

    ReplyDelete
  2. already watch;)..u look so sweet la sis=)

    ReplyDelete
  3. salam ziarah....

    dijemput datang ke blog sy k....

    ReplyDelete
  4. Byk beli baju kt hard rock shop,penang tadi?

    ReplyDelete
  5. Linda apa kata nanti Linda upload gbr gbr masa mula mula dulu linda di tv3 mengacara rancangan ok tak?!

    ReplyDelete
  6. linda apa kata u upload gbr gbr masa mula mula bertugas di TV3 mengacara rancangan ok tak?!

    ReplyDelete