Monday, June 14, 2010

BOLAFEVER !

Sebelum Linda mula, Linda ucapkan terima kasih kepada akhbar Utusan Malaysia (Ahad 13 Jun '10) untuk artikel di bawah yang dipetik dari Pancaindera.


OK... Sekarang baru Linda boleh cakap Hellooooo!!

Pada hari Khamis, 10 Jun 2010, Suria FM telah mengadakan BOLAFEVER Bersama Media di Hotel Pacific Regency.. Acara ni diadakan untuk meraikan media sekaligus menyambut kehadiran World Cup dan memperkenalkan tagline baru Suria fm iaitu Muzik 90an Terbaik dan Terbaru.

OK. Semua OK.. cuma masalahnya... bos suruh kami menari... Adehhh... Ni yang lemah ni.. Kami penyampai kena menari selama 7 minit dengan hampir 10 lagu medley! Perghhh...Penyeksaan sungguh! Tapi FUN !! :-)

So, praktis pun bermula...


Bawah ni...Bukan rehearsal lagi dah....bukan cubaan lagi... ini yang benarrrr!! Show time!


Atas: Disebabkan tarian kami tersangat menarik perhatian Ezlynn, dia pun terus masuk join group kami ikut menari.. Sporting lah Ezlynn !! We love u !! Muahhh!!

Bawah : Bos dan penyampai bermesra bersama wakil media..

Waktu interview, kena rileks.. so, jawapan pun teratur.. Minum teh eh.. OK, apa soalannya kak?

Linda digandingkan bersama budak nakal dari Red fm, Terry utk hos beberapa segmen dalam acara ni.. Waktu ni, cabutan bertuah sedang diadakan...

Tahniah!!

Akhir sekali, famili kami dari satu bumbung yang sama, bergambar kenangan...

Terima kasih kepada pihak media yang hadir dan terima kasih juga kerana sering memberi publisiti kepada kami juga stesen radio kami... Tahniah kepada wartawan / jurugambar yang menang hadiah cabutan bertuah! Bestnyerrr... Diharap terus menyokong SuriaFM dan kami akan berikan yang terbaik! InshaAllah! :-)

Kepada pendengar....u guys know we love u...kan?

2 comments:

  1. aduh.. budak nakal tu huhuhuhuhuh...

    btw.. i dont know u love me.. hehehheh

    salam dari BLOG A-Y-I-E

    ReplyDelete