Wednesday, August 11, 2010

Rakaman Raya HIP TV

Bila bercerita tentang kesibukan.... Ya, Linda adalah antara orang tersibuk sejak kebelakangan ni. Sibuk dengan SuriaFM, sibuk dengan bisnes Nasi Ayam & Asam Pedas dan macam2 lagi...

Dalam kesibukan Linda, Linda tetap menerima undangan sebagai tetamu bagi rancangan TV. Baru-baru ni, rancangan sensasi hiburan, HIP TV ( TV 9) menemubual Linda untuk segmen istimewa Hari Raya mereka.

Hmm... Bukan sekadar temubual... tapi kena masak! Untuk pengetahuan u all, kalau bab-bab makanan di pagi raya, Linda memang serahkan pada ibu untuk masak sebab ibu masak sedap! So, tak sangka Linda...disebabkan HIP TV minta Linda untuk masak juadah raya, Linda pun kena masak lah !! Ana masak kuah kacang laaaa...


Kuah kacang ni antara 'favourite' Linda di pagi raya. Paling sedap dimakan dengan kuah lontong, rendang, serunding, ayam sambal dan ketupat!

Pergghhhh... sedapnya!

Bawah: Hidangan di meja dan beberapa aksi ketika di temubual... (nampak tak kuah kacang kat gambar tengah tu? - tu Linda masak tau.. cehhh..)



OK lulus! Dah boleh ka... Dah boleh ka...si makan daaaa!!!

So, nantikan dan saksikan ancangan HIP TV (TV 9) pada Hari Raya nanti ye. Linda akan beritau di Facebook bila tarikh keudara & pukul berapa. Tungguuuu ! :-) Selamat berpuasa!

7 comments:

  1. wah...sedapnyer kuah kacang...nak jugak....emm sedih...tahun ni beraya di perantauan...selamat menyambut bulan ramadhan al mubarak.

    ReplyDelete
  2. LINDA KALO MKN KUAH KACANG MKN DGN KUAH AYAM MASAK KICAP PASTU DGN KETUPAT PERGHHHHHHHHH

    ReplyDelete
  3. Sudah tentu tonton nanti. Selamat Berpuasa Kak Linda.

    ReplyDelete
  4. Salaam kak... Akak masak kuah kacang?? Sedapnye...!!!

    ReplyDelete
  5. Perghhhh...mesti sedap kuah kacang tu kan...nnt masak lagi ek..nak rasa..hehe..

    ReplyDelete
  6. aimie said..

    kak Linda..Galaksi aidilfitri pun ada kaka Linda tau....pada 9 september jam 830 mlm..tengok tau...

    ReplyDelete